Lunchat

Aa hey igen har precis lunchat lite snabbrätt! Ostschintzel me beasås å små pyttipanna potatisar. :) och brokkoli men den peta ja bort, för den va äcklig. :)
Hallåå shit jag måste ner å fixa i stallet nu varför sitter jag här?? :O åhh juste ja tog en lunchpaus men nu nu måste jag ner å jobba igen så vi höreees nån gång... kanske.. Om jag inte dör innan jag hinner höra av mig... inte för att det är så himla troligt... men det KAN hända... tänk om jag får en hjärtinfarkt NU... damn jag dog!!!... HHAHA NOOOOT!!!! xD shit vilket konstigt humör jag är på! :O hahah fluummmm
faan juste ska INTE lägga upp den bilden nå mer!! xd men den passar så bra till flummmm juu... men nEj inte den bilden fyy på sig matilda!

Kommentarer
Postat av: matilda

haahah xd

2011-08-05 @ 21:28:36
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0