Skillnad?

Tänkte bara ta upp en sak som jag satt och tänkte på.
I november 2010 så tävlade jag min första tävling på Ella. Det gick ju bra 0+0 fel i lokal LC, första utanför placering! ^^ Men ridningen var inte direkt perfekt och rundan var riktigt ojämn;
Och nu så rider vi nat LA felfritt! Det känns faktiskt bra! Vi behöver bara 1 till felfri LA så är vi kvalade till MSVB. Min bästa runda i LA var i Tierp när vi petade en i omhoppningen, men det kändes så grymt bra ändå! :D Synd att dom ändrade reglerna bara... Haha nej jag behöver ändå rida fler LA så det är lugnt ;)
Vi hööörreeees nån gång! ^^

Kommentarer
Postat av: Daniela

Grattis till den fina placeringen i dag!! ;D



Det måste ha gått jätte fort framåt för dig och Eldstorm, vi tävlade ju mot varann i en p 80 för typ en månad sen och nu rider ju enstjärnig! :D



Jätte kul, GRATTIS! :D

2011-08-28 @ 20:35:47
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0