Dagen

Idag har jag ridit Lino och ska rida P o E snart
också. Jag tränade lite på att svänga med Lino, vilket jag
aldrig har gjort förut för jag har tyck att han är
för sladdrig och inte tillräckligt ihop osv osv.
Men idag så tyckte jag att det var dags att pröva. OCH han
var superduktig!! Han kanske kan bli en liten speedhäst
tros allt. ;) Red som en åttvolt över en liten sockerbit
som var rätt låg, men ändå liksom han var
väligt duktig i mina ögon! :D

Efter jag har ridit de andra två så åker vi till
Mustang för att kolla på rean som är där och troligtvis 
köpa nånting jag behöver ;)
SKOJ! hehe..



gullig påni i sommras, åhh va jag längtar till 2012!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0