Hiss

Jag tycker att täcken som kommer från Horseware är riktigt riktigt bra. Det är awesome kvalitet och de är dessutom snygga, passformen är perfekt. Vi har massor med Horseware-täcken hemma (flest utetäcken), och alla är hela! Lino har ett gammalt täcke som han har ärvt från Pargas (Julias gammla gammla D-ponny) och det är superbra fortfarande.
Vann ju ett täcke från Horseware på Wow-cupen med Pencez, så nu har alla mina pollar Horseware-täcken. Köpte också ett Horsewareskrittäcke på Mustang igår och jag tycker dom är så HIMLA snygga och inte särskilt dyra för att vara så bra. :)
STOR HISS till ALLA Horseware-täcken!
Täcket jag köpte igår!
Utetäcket jag vann med Pennan, hals och allting med! Grymt bra!
Tycker att dessa fleecetäcken
är sjukt snygga också!
fotnot: Rambo är en collection
inom Horseware.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0