Lotta-träning

Yepp, idag har det varit stressigt. Upp tidigt och plugga lite extra till matteprovet. Matteprov klockan 9. Skola hela dan, lite kaos på SOn. Gå tidigare från NOn vänta ute det är svinkallt ute och sen kommer mamma med häst och buss med mitt ombye. Vi åker vidare till Stora Wäsby och jag byter om i bilen på vägen dit asstressad. Vi kommer iaf fram i tid och behöver inte stressa säskilt mycket då ;)

Träningen gick mycker bättre än väntat. Tränaren var Lotta Schultz (Svensk Mästare i hoppning senior 2011) och det var en så kallad "spetsgruppsträning" inom klubben. RIktigt kul och lärorikt. Jag har ju faktiskt tränat för Lotta förut när jag red på B-ponnysarna. :)

Ella var jättefin och hoppade bara bättre och bättre ju längre in på träningen vi kom. Inte en enda bom rev hon. Jag fick jobba mycket med att hon skulle vänta och jag skulle bli klar och inte vara så "stum" i handen. Det blev verkligen grymt sen, hon hoppade awesomeee! :D Det var inte förfärligt höga hinder, 1,20 (MSVB) var det högsta ungefär. Såhär fin har inte varit på länge! Jag ska ta med mig allt och jobba med allt hemma och trimma under vintern.

Grym träning, grym hezt, grym känsla!


Eldstorm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0