Ridpassen

Idag red jag för första gången på Lino efter hans vila!! Han var snällare än väntat faktiskt. :) Skrittade och travade bara dock. Joggade och jobbade lite halvt. Han var helt okey, men ibland så stack han och blev "rädd" för något. Fullt förståeligt efter att ha vilat i 3 veckor ;) Han är ändå så himla sööt och kelig lille pånibusen!
Jag red Pencez också såklart. Det blåser ju som satan nuförtiden och i början var han lite spänd. Men han kom loss och sänkte nacken och blev superfin! Han får ett otroligt härligt steg när han blir sådär rund och fin! Förut när jag red barbacka och han blev så fin höll jag på att trilla av för att det skumpade så himla mycket. :D
...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0