Vad jag fick i Julklapp

(Som sagt har jag ju inte haft möjlighet att blogga sen i måndags tills nu.)
VAD jag fick i julklapp då:
Mountain Horse träningströja, sporrar (mina är typ rostiga), KL-schabrak mrökblått


TOFFIFEE man behöver bara se bilden för att börja dregla! mmm <3


Smycken och nagellack


Massa lotions och badsalt


Tävlingsskjorta (matchar asbra t min kavaj) + whitaker ridbyxor


En halsduk, en t-shirt, en halvärmad tröja :)

Assköna vinterridstövlar, snygga eller ej skiter jag i
(behövs knappt nu när det är flera plusgrader, men bra att ha U know)


Ett par till FETT fina örhängen. :)

Utöver det som jag har fotat fick jag:

Värsta kittet med krämer från Body Shop
PENGAR (ÄSLKA) :DD
Presentkort på HM 500kr
Knee Highs
Mer smycken
HP 7 del 1+2
Tegelstens bok
Modern Rock cd
Halvtjocka ridvantar
Satin påslakanset

Nu kommer jag inte på något mer... Men fick RÄTT så mycket pengar, RIK! :D



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha man märker verkligen när det blir omhoppning "omg omg omg omg shit shit shit shit, omg omg omg omg" hahaah så söt! Älskar det :D <3

2011-12-28 @ 18:14:05
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0