Dagens Ridpass

Ture:
Red honom direkt när jag kom hem från skolan. Red ut på honom och han var aspigg :D Men han var lite jobbig och jobba, men fick honom rättså fin ändå. :)
Ella:
Vi åkte till SW och tränade med henne idag :D Antagligen inför helgen då jag sak tävla henne LC och LB i stäket :)
Hon var lite jobbig i början, för hon va asstark och ashet. Men hon är alltid bättre när man hoppar själva banan än när man hoppar linjer och sånt (eller om jag rider bättre kanske). Iaf va hon aaaasfin på banan sen jag hoppade ungefär en 1 m bana, inte så maxad, men lagom sådär ;)
Labolina:
Red henne när jag kom hem från träningen på SW. Idag red jag henne barbacka som omväxling. Red på slingan runt huset och lite på ridbanan. Hon var oxå aspigg! Undrar om dom har fått för sig nånting assooo!! xD Nej, men hon va lite söt oxå för jag red in på ridbanan ibland för å galoppera i djupsnö och då HOPPADE hon över snövallen som är framför ridbaneingången. SKITSÖT! :D Hon är så glad hela tiden!! Det är såå himla kul å rida glada hästar för då blir man själv glad ;)
Labolina i Gagnef :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0