Dagens Ridpass (och igår)

IGÅR:

Ture: Bellan hopptränade honom och det gick tydligen bra, jag såg tyvär inte :P
Labolina: Jag hopptränade henne :) Och hon var såååå j*vla fin <3 Det var första gången jag hoppade utan martingal på henne och vi upptäckte att hon kanske inte behöver martingal i fortsättningen! :)  Jag hoppade i slutet en maxad 90 bana. Men innan hoppade vi nåt språng på 1m. Men det är ju LB och LA jag ska tävla i helgen så jag behövde inte hoppa på full höjd ;) Nån filmade oxå tänkte försöka få upp filmerna sen ;)
Ella: Julia red henn lite i ridhuset...

IDAG:

Ture: Han fick vila lite idag, men jag körde han dagliga strecthprogram :)

Labolina: Jag red henne hemma runt stallet och huset. Men pga pissvädret (snöstorm) så hade skidglasögon på mig :) Väldigt effektivt mot den piskande snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0