Tävlingsresltatet

LC:
Ture:
Han var fin och pigg på framhoppningen, men jag tror att han tkr det är extra kul att hoppa lite lågt ibland.
Inne på banan var det bara FRAM som gällde och jag var nolla i grunden och sen i omhoppningen gjorde jag några snäva svängar och det räckte till SEGER! :D Men en grey var att jag tyckte inte att jag red så himla fort som tiden blev, men Ture har ju rätt stor galopp och så. Men det var jättekul! Jag vann ett dataspel(my horse and me), en keps, en vattenflaska och rosett och plakett :D
Ella:
Hon avr jättepigg och jag red inte så jättebra på framhoppningen för jag backade å lite sådär.. :/ Men jag red mycket bättre inne på banan och blev dubbelnolla och jag red inte så jättesnabbt, men tiden räckte till en 6:e plats :D
LB:
Ture:
Han var lat på framhoppningen, vilket var lite bra för då blev jag så himla arg och då gick det skitbra inne på banan!! Jag var även här dubbelnolla och VANN igen!!!!! :D :D Det var första gången för mig som jag vann båda klasserna med en häst på tävling ;) Jag vann ett segertäcke från Hööks som var mörkblått med guldkant! Jättefint :) Sen oxå rosett och plakett!
Ella:
Nu hade hon hunnit tagga till lite och hon var assssfin på framhoppningen!! :D Sen gick det awesome inne på banan (det var min första LB på henne) och vi var dubbelnollor :D Hon hjälpte mig i kombinationen oxå, bästa påånii!! Jag vann ett segertäcke nu oxå, ett likadant fast större :D
Sjuuuuuukt rolig dag asså, 4 placeringar av 4 starter och även 4 dubbellnollor av 4 ;) Superkul verkligen :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Ni var sååååå duktiga. :) <3

2011-02-20 @ 21:43:12
URL: http://www.matildanerell.devote.se
Postat av: Angelica :D

Hej :D fotade er idag hähä :D om du vill kan du skicka ett mejl till mig ([email protected]) så kan jag mejla över lite bilder om du vill ha? :d tror även jag har lite bilder på dig och Labolina från en annan tävlingar för typ ett år sen kanske eller nått xD :D

2011-02-21 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0