Dagens Ridpass

Ture: Vi åkte till ridhuset idag oxå. Red som vanligt, skritt, trav, galopp och en massa flyttningar och halter och lite olika övningar. Det gick rätt bra tillslut, men först så ville han inte flytta åt vänster eller ställa åt vänster. Men det fick jag igenom tillslut, så jag är rätt nöjd :)
Ella: Hon var oxå i ridhuset! :) Och hon var som vanligt underbar. Red ungefär som jag gjorde på Ture ;) Bara att hon var mjuk i båda sidor och megaasfin! :D
Labolina: Red ut på henne med Julia och Felicia efter vi kom hem från ridhuset. Hon var verkligen sjuuuuuukt pigg!! Och hon vilade inte ens igår så hon borde inte vara de då, men hon tyckte de va kul å komma ut lite tror jag ;D
I morgon så är det kurs (första dagen) för Ann. I morgon rider jag Labolina och Ture på Söndag! Det här blir den första hoppträningen på året, förutom när jag bara hoppade lite i tisdags för mami. ;)
VARFÖR FUNKAR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER????????????????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0