Tjaooo yaah

Helluuu !!
Kom nyss in från stallet, mormor hade gjort i ordning allting till hästarna så jag tog in alla med hjälp av Malin. Sen red jag och hon ut... ....elr red o red vi skrittade barbacka och jag red Ture och hade Labolina som handhäst :) väääldigt effektivt ska jag säga! :D
Vi skrittade ett par varv i grannarnas sommarhage som är plogad som en slinga kors och tvärs. Men efter ett varv kom det "någon" med pannlampa mot oss. gaaaaaah va hästarna blev rädda xD de kom lixom en lampa mot dom som såg fääättt läskig ut :O  höh.. då slängde dom sig ut i den djupa snön och lite kaos uppstod, men ingen skada skedd och de va över på typ 2 s. ;P  MEN SEN!.... .... Visade de sig att denne "någon" var JULIA xD xD xD  Vi trodde först att de var någon av grannarna xD
____________________________________________________________________________________
och jag har märkt att de är nåt cp med bilduppladdaren så nu får jag kopiera -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0