Gotland

SOM NI INTE VET! Jag är på GOTLAND JUST NU! :D Det blåser fördjävligt här, men det var värst när vi åkte båten hit. Och nej jag har inte med mig hästarna dom är hemma och har en vilovecka, en mycket välförtjänt sådan! :D
Våran stuga är gul och liten men mysig på sitt sätt.
Idag anlände vi till Gotland 10.45. Gick upp 05.00 i morse och åkte strax efter halv 6 hemifrån mot nynäshamn. Båtresan tog cirka 3 timmar och 15 min. Och jag var nära och spy pga vågaorna som var 3 meter höga.
Sen har vi varit och ätit lunch och bilat runt lite på gotland här. Vi var vid en strand med ENORMA vågor där sheila fick bada lite och jag bada fötterna (tyckte att det var för kallt för att badbada!). Men jag fotade en del oxå men tyvär är jag lat och orkar inte ladda upp några bilder nu... :/ fyyså dåligt :@
Och herregud jag har glömt vad campingen heter och vart den ligger... :O Nej föresten i Ljugarn kom jag på. Ungefär 5-6 mil från Visby? Nånting sånt kanske. Vi kommer åka in till Visby nån dag här i veckan. På lördag natt kommer vi packa ihop och ta nattbåten från Visby tillbaka till Nynäshamn och sen hem till kära UV. :) Kommer kanske upp nåt inlägg om dan om jag har lust och hinner! :)
Vi har varit på Gotland ett antal gånger förut, men det var 3 år sen sist och då var det LAG-SM i fälttävlan vi var här för! Jäklar vad kul det var! :D Lag SM 2008, Julia red Ella då och STORA WÄSBY FÄLTTRITTKLUBB kammade hem guldet!!! :D Innan det har vi varit på samma camping som vi är på nu och jag kom speiellt ihåg när vi tittade på raukarna! ^^
Raukar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0