What´s happening?

......................................................................................................................
Nope, nothing is happening!
hejhallå!
Ja aa... Idag ska jag rida, som vanligt. Vi ska väl pyssla lite med stallet och fixa det
också. Just nu är mamma och köper målarfärg med pappa som lämnar skrot på
SÖRAB. Julia är ute och rider och Bellan är med Evelajno, jag har precis varit ute
och fotat lite på hästarna! Skojskoj, det kanske kommer upp lite bilder senare.
Jag har tänkt på en sak... Jag har börjt skriva rätt så tråkigt, men det händer liksom
ingenting här hemma. ELLER? Jo föresten! Idag eller i morgon ska det komma nytt
underlag till våran ridbana, det behövs verkligen. Dessutom är det dags för vi har haft
samma sandunderlag i drygt 3 år, det har blivit väldigt slitet och det dammar förskräckligt.
Det är ganska hårt också. Vi ska få sånt där gummiflis, det kommer säkert att bli
jättebra. Det kommer bli mjukare, mer svikt, inte lika dammigt och som
pricken över i kommer det förhoppningsvis inte frysa lika lätt på vintern . Vi kommer
nämligen ha kvar sanden under för det är ändå så lite. :)
hörs senare



Felet med den här bilden är att jag tittar ner, men pånin är zuuper
FY PÅ MIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0