Baståsen i helgen

I helgen ska vi åka till Baståsen (en av dom närmre tävlingarna i fälttävlan, typ 1 timme och 40 min :)) med Ella. Julia åker på söndagen med sina stora pållar. Ska rida P80 och försöka få mitt sista kval till P90 så jag kan rida det snart ;) Sen kommer jag rida mer än 4 P90 även om jag lyckas kvala på dom 4 första (man behöver 4 P90 för att kvala till *), jag behöver rida dom klasserna eftersom jag själv inte har så mycket rutin när det gäller att tävla fälttävlan, jag har ju sett på när Julia tävlade med Ella och nu med storpållarna och jag kan inprincip alla regler och jag vet ju precis hur det går till och sådär. Därför har jag en liten fördel från den sidan ;)
I alla fall... Det är ju det gamal Lätt Klass programmet från 1997 och det tycker jag är jättekonstigt, men nu kan jag det helt utan till hoppas jag ;P
Startlista:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0