Hoppat :)

Idag har jag hoppat heztepållarna lite hemma på ridbanan. Först hoppade jag Lino och jag hoppade på honom för frsta gången vattenmatta och en såndär "plastmur" om ni vet vad jag menar? :) Han brydde sig inte ett skit om dom utan bara galopperade på och hoppade som vanligt! :D Sen hoppade jag även lite på kombinationer. Först en superlåg tvåkombination med 2 steg. Sen en till kombination med 1 steg som var höjningsbar! :) Lino var superfin, hoppade dock inte så högt, 90-95 tror jag oxern ut ur ena kombinationen var sen var det inte högre! :)
Sen hoppade jag Ella oxå samma sak. Men jag hoppade lite högre på henne. Hon var oxå fin men jag red lite dumt på vissa ställen. Jag hade inte riktigt bra koll på avstånden, men jag har ju inte hoppat henne sen Edsbro, sååå aa. Men henne är jag suuuuper nöjd med!! Det är så skönt att hon har blivit så rädd om sig för förut var hon lite slarvig och kunde riva om man kom rätt ibland. Nu kan man komma fel och hon river väldigt sällan ändå! :D Duttia pållar idag :D
I helgen blir det fälttävlan för Ellas del! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0