Dagens Ridpass

Idag har jag ridit 3 hästar :)
Ture:
Han var jättestark och gick knappt att stanna. Så jag övade på att göra halt väldigt mkt idag :) Men det gick sådär...
Labolina:
Labolina var lagom pigg och väldigt "sansad" idag. Men grejjen var att Malin me Palle va så himla flummig idag så hon knappt kunde rida och bara skrattade och aa jag vet inte vad, så jag typ dog! Och då gjorde hon så att JAG knappt kunde rida! Hahah hon ska ändå få ångra det sååååå.... xD
Ella:
När jag red henne vid halv sex ungefär? Ah iaf då var det nästan fruset på ridbanan så jag kunde inte rida så himla bra. Men jag red över en bom och så. Hon var faktiskt rätt fin! Men Ella har en konstig grej i huvet tror jag för hon blir piggare och piggare ju längre man rider xD. Aja det var nästan lite bra för då var det lättare i galoppen att ta tilbax och sätta bakbenenunder :)

Kommentarer
Postat av: anonym

oooo... bloggtorka elr??

2011-03-22 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0