Har inte vart hemma idag ;)

Nepp idag har jag varit hos Matilda och varit med henne idag!! :D Men jag har redan (tidigt i morse) ridit Labolina och Ella för dom ska inte få vila nu när det snart är tävling. Orkar inte berätta om ridpassen men båda var oerhört fina och LYDIGA!
Först så var vi inne en kort stund. Sen gick vi ut till hennes mysiga stall med 6 boxar och tog in två fina hästar. Safeds Frosty och Dawn Drifter. Vi gjorde i ordning dom och sen red vi ut! :) Och det var jääääättehärligt ute!! Jättevarmt (typ 3 +) och solskeeeeen!!!! ^^
Vi skrittade ute rätt länge sen när vi kom tillbax red vi i ridhuset! Jag red Frosty från början och så. Vi red lite därinne som vanligt, som man brukar rida lixom. Sen bytte vi hästar så jag red Didde och Matilda Frosty och red lite på dom oxå!! :D Sen red vi ut igen och skrittade av! :) Det var minst lika härligt nu!
Sen var vi klara med ridningen och gjorde i ordning hästarna för att gå ut i hagen! Sen gick vi in och satt lite vid datan och kollade roliga saker på youtube och tdb och fb och allt möjligt ;) Sen åt vi lunch? tror jag ... ;P Vi åt falukorv i ugn med potatisgratäng, dock inte suuuperfullt lass ;) Sen satt vi lite vad datan igen och sen tittade vi på några filmer från heby, stäket och en träning på Matilda och hennes pånisar på tvn! :) Sen fixade vi några filmer på Matilda från heby tror jag och sen fortsatte vi kolla på roliga saker och skratta xD
Sen åt vi middag som var köttfärssås och spagetti! :) Sen åkte jag typ hem... :(
Men jag och Matilda ses i helgen för då är det tävling i Heby och hon ska oxå dit!!!!!!! :D :D :D
På diddes rygg!


Matilda på Frosty (kolla den snygga KL-fleecen)








Jag och Didde ! :)






Påväg ut












Den efterlängtade våååårsolen!!!! <33333333


Kingsland :)















Fint pannband :)


Ridhuset och öron ;)


Hästar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0