Åhh varföör??

Jag börjar faktiskt tro att jag har något slags inbyggt fel, för jag vaknar alltid och då menar jag verkligen alltid runt 07.00-07.30 på helger OAVSETT om jag har somnat sent elr tidigt! Det spelar tydligen ingen roll, jag bara vaknar då liksom... :/ Det är faktiskt lite jobbigt :/
______________________________________________________________________________________
Nu till en helt annan grej. Kommer ni ihåg när jag skrev för nåra dagar sen att jag skulle fota mina födelsedagspresenter? Okej bra, jag kom på att jag får ju presenter idag igen eftersom vi har släktpartyy här idag ;) Så jag tänkte lägga upp alla samtidigt istället om det är ok? :)
Hahah skitful random gammal bild på min första egna powni xD

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas allt är bra med dig idag? :)

2011-05-21 @ 09:51:24
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0