Ella riden idag

Idag har jag bara ridit Ella, det kändes lite konstigt att bara rida en häst! Men jag har så himla myckte läxor som är jättejobbiga och dessutom kunde Labolina vila och mamma tömkör Ture. :)
Ridpasset:
Först red jag ut. Skrittade och travade bara. Hon blev liiiite galen när man skulle rida tillbaka från ekebysträckan. Men då gjorde jag halt, skritt, halt, skritt, halt ;) Det funkade bra tillslut och hon stod stilla i halten. Sen red jag tillbaka och galopperade lite på volten. Ställde henne och försökte få henne lätt i fram vilket kändes ganska bra tillslut. Men jag red inte ihop henne så jättemkt utan det ett ganska lugnt pass. :)
Hon är såååee fiiiieeen!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0