Ellas rajdapass

Det har inte blivit mkt ridning nu när vi inte äger Ture längre. Idag har jag t.ex. bara ridit Ella.

Hon var i alla fall sjuuuukt fin :D Red barbacka.
Jag gjorde ovanligt mycket skänkelvikningar och flyttningar. I och med det blev hon lösgjord och fin.
I galoppen fick jag kämpa lite för att få ihop henne, men det fick jag tillslut! Och då blev hon UNDERBAR! Jag tycker nästan att det är lättast att rida barbacka eftersom då kommer jag åt henne bättre. Och det lönade sig idag iaf. Enda nackdelen är att när det är varmt, som idag, så blir hästen svettig under mig och då kommer hästens svett erl inte vet jag om det är lite svett på mig oxå xD men aa då kommer hästens svett på mig och typ läcker igenom ridbyxorna så det klibbar jättemkt när man har hoppat av och det känns liiite ofräscht ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha de är så jävla äckligt när man får svettet på sig, och de bara klibbar, haahah! xd <3

2011-06-01 @ 13:57:05
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0