Tävlingen

Jag har ridit tre klasser på två hästar today! :)
Jesse LC:
Han var asfin men jag backade lite väl mycket kände jag. Men han var fin och bjöd på allahopåaa hinder och vi blev dubbellnollor, men kom tyvär 2 utanför placering! Men jag var nöjd ändåå! ;)
Jesse LB (MHPC):
Nu fick jag mer flyt och valde att trycka på istället för att korta ihop och det lönade sig bra! Det var en bedömning A:stil så det var ingen omhoppning. Bara 8 hinder och 9 språng men han var asfin iaf! Och VANN stilhoppningen gjorde vi oxå, hehe det var lite oväntat trodde inte att det skulle räcka så långt för pefekt var det inte men bra deffinitivt! ;) Vann ett fett snyggt MH schabrak, grönvit etta rosett, godis och plakett ;)
Ella LB:
Hon var megaasfin och låg på lite men hon hoppade SUPER! :D Det var skitkul! :D Men jag fick ta ganska mycket i henne emellan hindrena så det blev lixom lite dåligt i stilen då men jag tycker inte att det gjorde nånting! Nolla i alla fall och jag var jättenöjd för hon var så himla fin! Vi åkte hem efter LBn så jag red aldrig LAn ;)
SJUKT Nöjd med dagen, bara nollrundor! :D Fina pownies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0