Tävlingsresultatet från i söndags blev försenat

Det var i allafall en toppendag! :D
Inledde dagen med en LB bed A på Ture:
Han var skitfin och tog tag, hoppade och bjöd något otroligt! :D Finns inte mycket mer att säga kom inte perfekt på exakt alla hinder men nästan och dom gånger vi inte gjorde det fixade han det! Skitfin nolla! :)
LB bed A:0/A:0 Labolina:
Fin som vanligt. Dubbellnolla och tredjeplats! Missade en sväng i omhoppningen men är inget å grubbla över, fin påni i alla fall! :D Vann rosett, plakett och manochsvans borste!
LB bed A:0/A:0 Ture:
Han var ÄNNU finare i den här klassen och i omhoppningen gasade jag lite och han har ju så stor galopp så man får alltid bra tider med honom och nu räckte tiden hela vägen till VINST! :D Skitkul verkligen :D 1:a och 3:a i samma klass alltså. På Ture vann jag rosett, plakettoch segertäcke som var jättefint :)
Lagklass LB div.1 omg 2 Labolina:
Asså jag vet verkligen inte vad som hände innan start jag hörde inte vilken starttid dom sa att det skulle börja så jag gick på toa i lugn o ro efter jag gått banan. Men när jag kommer ut till mamma som har gjort i ordning Labolina skriker hon att klassen startar o tio minuter!!! Jag får typ panik och skyndar på mig utrustningen och sitter upp på hästen. Som tur var hade jag inte startnummer ett. Men det blev väldigt tajt med tid. Det var nog bra att hon redan hade gått en klass annars vet jag inte riktigt vad som hade hänt...
Iallafall gick det bra inne på banan och vi tog inte dom längsta svängarna för om laget skulle ha slutat på fyra fel elr mer hade det vart bra med lite kortare tid. Nolla och nöjd! :)
Nästa ut i laget var Matilda Mårdh med Joy (C-ponny) som petade en onödig bom som kunde legat kvar, efter henne hade vi två D-ponnysar kvar och först av dom var Isabelle Kardevall med Is som gjorde en jättefin nolla! Sen var det jättenervöst när Anna Krantz red Millan som sista ekipage. Om hon gick nolla skulle vi gå till omhoppning och nollan satte hon och vi blev asglada! :D Nu var det omhoppning som gällde och nu var jag förberedd och redo. Omhoppningen var höjd 10 cm alltså LA höjd. Labolina var lite trött men kämpade på och vi nollade igen! :D Sen nollade även Matilda Mårdh! :D Nu visste vi att om Isabelle gick nolla skulle vi vinna och NOLLA gick hon!! SKITKUL! :D Alltså behövde inte Anna ha någon press och satsade därför lite men det var en bra runda trots nedslaget på sista som var otur! :) Nu vann vi alla ett segertäcke var och rosett+plakett! :)
Det var en riktigt bra dag nolla i alla 5 starter jag gjorde! :)

Filmer kommer sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0