WoW Cup

Om ni läste förra inlägget kanske ni kunde lista ut att jag tävlade igår också? Det gjorde jag i alla fall och bra gick det.
Det var årets WoW cup. Det är en cup där 20 lag tävlar, men lagen är inte klubbar utan det är "stall" eller vad man ska säga. Man bildar ett lag på nåt sätt med 5 elr 4 i varje lag och så hoppar man på 80, 90, 100, 110 och 120 (om man är 4 upp till 110 och alla måste räknas) höjder.
I mitt lag red JAG (80), Andres Östman (90, han är "kändis" pratar mellan programmen på tv4, ska rida i Globen tror jag också), Emma Salin (100), Julia Navrén (110) och Anna Salin (120).
Det är också en "maskeradhoppning" så vi var lite utklädda, ruuuligt! Hippies vart det...:
finfint !

Det gick väldigt bra för vårat lag och jag red felfritt i grunden och det gjorde även Andres, Emma och Julia, men Anna fick ett pet, men det spelade ju ingen roll eftersom vi redan hade gått vidare. I omhoppningen red jag lite fortare och lyckades rida felfritt, det gjorde även Andres, Emma och Anna, medans Julia fick ett pet, men det spelade inte heller någon roll för vi slutade ändå på noll fel! :D Vi VANN alltihopa och fick superfina tjocka utetäcken som det står Wow Hästkraft på! Vi fick även "halsar" till!
Emma och Grå, Andres, Anna och Oskar, Julia och Andy, Jag och Pencez :)


Lite närmare bild på täcket!

En LYCKAD helg! :D
Filmer kommer, men jag har ju hur mkt som helst att ladda upp just nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0