Sakerna jag köpte

Jag är bra idag! Nu lägger jag upp bilder på sakerna jag köpte idag på mustang! :D
John Whitaker benskydd fram+bak, dessa kommer vi ha på c-ponnyn!


4 vita ridbenlindor till Ella :)) märket... var typ salsa, selda, silsa haah
aa nånting xD




haha här ser de blått ut xD

Svart schabrak med guldig (syns inte så mkt på bilden) passpoal från
John Whitaker.


Det asgrymmaste bästa smörjmedlet, de vi har nu börjar ta slut :(

OCH:


en pikeurmössa, varm och härlig till vintern! (varför
fota m webbkameran? jo för att kamerabatteriet paja)

Kommentarer
Postat av: matilda

Till vilken C-ponny?!? o: <3

2011-10-01 @ 19:16:08
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0