Dagens Ridpass

Idag så red jag två ponnysar. Först Ella!
Ella:
Red på volten med dressyrsadel för Amanda - JUSTE Amanda red Lino idag, det gick bra :) - hade hoppsadeln, Lino ch Ella har ju samma sadel. :P
Men hon var väl fin, i början krävde jag inte så mycket, hon gick i lite längre och lägre form. Sen började jag ta ihop henne och göra lite saker som "piruetter" som Ella har blivit fett bra på :D Heheh... Hon käftade emot lite grann då hon tyckte det var lite för jobbigt att gå i kort galopp och ihop form den lilla damen där. Men sen tyckte jag att jag fick rätt bra odning på henne faktiskt! :)
LABOLINA: Tro det eller ej, men idag så red jag faktiskt på lillfisen LABOLINA! :D Barbacka på volten för att jobba henne lite åt Bellan! Hon var bara sååå fiiin :D Det gulligaste som finns är småponnisar som går på tygeln! :D Åhhh gud vad jag saknar henne, min fina Labolina <333 Men det bästa med henne är ju att hon är så kramgo, den lille tjockisen! Labolina är obeskrivligt bra och speciell så man vet liksom inte VAD man ska säga. Hon gör att man blir glad, ALLTID så fort man ser henne stå i hagen med spetsade öron titta på vad man gör så ler man och tänker att hon är världens finaste! <3 Flying Labolina in my heart <3
Älswk <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0