Skol-DM

Spöregn HELA dagen tills vi skulle åka hem, då slutade det -.-
Det började bra med att Bellan red felfritt med Labolina i grundomgången LC+5 (75 cm för henne) och sen även en ursnygg omhoppningsrunda felfritt (omhoppningen gick i LB-LB+5)! :D Bellan har verkligen hittat knapparna på Labolina nu! Jättekul verkligen! :D (kanske kan lägga upp filmer så småningom). Och hon kom 2:a i kat B av 20 starter tror jag :) Hon red ganska så snabbt oxå. :)
Sen red Amanda felfritt i grunden med streckis. :D
Sen var det min tur och jag var typ mer nervös nu än när jag rider LA. Jag tänker alltid att hon blir så slarvig på lågt.. Men det kunde jag glömma, hon var bara i ETT ENDA hinder i grunden, och det inte mkt och hon var såååå lydig och skitfin!!! :D Kändes som vi skulle kunnat hoppa MSVA nästan ;) Hehhehehe lite överdrivet kanske, men aaaa.... Så nolla i grunden.
Sen red Amanda felfritt igen i omhoppningen! :D Hyfsad tid oxå. :)
Min tur sen. 1an, 2an 3an gick bra. :) Sen på 4an så kom jag helt perfekt på hindret, men hon rev med bakbena bakbommen på oxern. Tror faktiskt jag hade lite dålig eftergift om jag ska vara exakt, för hon river INTE om jag rider perfekt. Men det är hennes jäkla bakben alltså, hon sträcker inte ut dom! Om hon hade gjort det hade vi ju lätt klarat hindret utan problem, som i södertörn oxå! Men jag red ganska långsamt och var typ 4 s långsammare än amanda. Om jag rider iväg på henne så river hon bara, men jag måste lära mig nånting som göra att jag kan öka lite så jag kan börja rida omhoppning "på riktigt" snart, annars kommer jag ju aldrig vinna nånting. :P Hah...
Men jag är väl ändå rätt nöjd, underlaget var skit pga av allt regn, men det jag är så nöjd med är grundomgången, alltså den rundan var verkligen perfektaste av de perfektaste! :D


Kommentarer
Postat av: matilda

Du ägde, vi vill ha film film film :D

2011-09-12 @ 18:59:59
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0