Terrääääääng

Wihoo idag ska jag träna TERRÄNG! Först hade vi tänkt ta Lino på sin första terrängträning. Men vi tycker det blir för mycket för honom så vi tar det tills nästa år om det inte skulle finnas nåt annat tillfälle i år, men vi själva har ju så fullspäckat schema så man hinner knappt få in hoppträning, dressyrträning OCH terrängträning för 5 hästar! Därför kommer jag och ELLA hoppa terräng idag!!! :D Inte för att Ella behöver det, men jag behöver det definitivt. Jag har bara tränat terräng en enda gång med Ella, och tävlat 4 ggr. Hehe... Tror iaf det kommer gå bra! Träningen tror jag är på Johannesberg, där har dom inte några jättestora hinder eller så, men det är mest jag som ska känna på liksom. Det var ju den 2 juli eller nåt som jag senast tävlade fälttävlan, då jag oxå hoppade terräng senast. Och jag ska ju debutera P90 nästa gång så jag kan behöva en liten träning ;)
På vår första terrängträning!

FILM från vår första terrängträning:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0