God Jul

Ursäkta några dagar för sent, men bättre sent än aldrig? :) God fortsättning också föresten. 
 
Gud vad jag kommer tänka tillbaks på det här fantastiska 2012-året! Jag tillsammans med mina små pollar har tagit flera stora kliv framåt. Inte minst med Pencez som jag nu valt att släppa taget om, det känns tungt men rätt. Jag tror att jag ändå inte i min hjärna har släppt honom, jag känner fortfarande ett stort ansvar över honom och jag kommer garanterat rida honom flera flera gånger mer. Våran resa har varit kort, gått snabbt, men varit helt otrolig, många glädjetårar och mycket nervositet och stolthet. Vilken ponny han är alltså! Så mycket egen vilja och mod och den sitter så perfekt i hans huve. Han älskar att tävla lika mycket som jag!
 
Ella mår bättre än bäst och jag försöker hålla igång med hennes jobb varje dag så gott det går. Underlaget är inte särskilt samarbetsvilligt just nu, is is is och is. Linosen samma sak, bara att han är typ galet pigg. Lite busig också.
 
Jaja, lite tråkig uppdatering bara. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska ta nya tag med din blogg nu under 2013. Det är så kul att läsa vad du skriver... Puss

2013-01-01 @ 22:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0