Brist på rubrikideér...

Heeej allihopa, var hemma från skolan även idag, mådde inte bra på morgonen. Men sen efter jag hade vilat på eftermiddan så bara POFF nästan frisk! :D
Jag red Ella sen också. Nu när det har kommit så mycket snö så blir det mycket jobbigare för hästarna att galoppera för dom måste lyfta mycket mer på benen. Det tycker jag är bra, man behöver heller inte rida lika länge. Hon var väldigt pigg och glad!
Sen har jag packat alla grejer, dressyr + hopp + min utrustning! :)
Kommer troligen gå till skolan i morgon också, men kommer behöva gå lite tidigare så att vi kommer fram i rimlig tid. Jag tänkte rida där när vi kommit fram också. Det ska bli såå kul längtar ASMYCKET!! :D
Neeej, nu måste jag packa mina kläder! Vi höres... nån gång..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0