Hejdå

Nu faller allt.
Jag vill blogga, men kan inte. Jag har "typ" tid men jag är så... vad ska man säga?... Odisciplinerad kanske. Jag kommer på värsta idén så bah går jag och kollar hela fb istället. Precis så är det.
HEJDÅ! Kommer sakna er läsare! :( Mitt val, tycker inte synd om mig själv. Sen kommer jag säkert starta upp igen nånstans! Kanske en dag klickar ni er in på nån blogg, MEN det är ju HON! Hahah xd!
Jag lämnar bloggen med STOLTHET!













Random bilder bara.

TACK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: julia är grym

din blogg består säkert till 99% om att du ska blogga eller inte ska det. feeeet tråkigt

2012-02-29 @ 11:56:34
Postat av: matilda

DU SKULLE BARA VÅGA

2012-03-01 @ 21:13:54
URL: http://www.twissa.devote.se
Postat av: gissa vem

Nä nu blir jag jätteledsen!...

Jag vill ju följa dig på bloggen.

Snääälla du kan väl fortsätta blogga.

Please!

2012-03-02 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0