Landslagsträning + Ride Up

I helgen är det landslagsträff igen. :D Just nu så är ju jag sjuk, men kommer nog vara hel tills vi åker...
Det kommer att bli två intensiva dagar, då det är två pass om dagen.
Jag och pappa och Ella kommer åka ner till Skövde, Grevagården där hela alltet är på Fredag eftermiddag efter skolan (slutar 15.15 -.-).
Ella får uppstallning där och jag får sova på Ryttarhotellet! :) Pappa får sova i lastbilen...
Lördagen är en träningsdag kan man säga och jag rider dressyrträning för Sissi Lilja klockan 10.10. Lunch klockan 12-13 och tränar banhoppning klockan 15.30. i grupp. Sedan 20.00 är det gemensam samling och "Genomgång terrängridning".
På söndag är det Ride Up och då ska vi rida ett internationellt program för enstjärnig klass. Jag måste ju lära mig det och när jag leta upp det såg att det var skitsvårt! Not good for me... Men jag vet iaf att Elsisen kan. :) 12.36 rider jag dressyren.
Ca 15.30 är det banhoppning på 110 höjd. Har ingen aning om när träffen kommer att avslutas, men kanske halv 6 eller nånting.
Lag-SM 2011 <3

Kommentarer
Postat av: My

Spännande! Lycka till =) /M

2012-02-15 @ 20:28:07
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0