Motivationen är inte på topp

Nope, min motivation för att blogga är inte på topp just nu. Paus? Nej, jag tror nog inte det, kommer bara vilja börja igen sen. Jag tar nog bort bloggen istället. Men det känns så onödigt så mycket tid som jag lagt ner på att skriva oändliga inlägg om tex. gamla hästar osv.
Men OM jag faktiskt skulle vilja börja blogga igen Kan jag ju bara starta en ny blogg. Men det vill jag ju inte, jag har ju haft den här i nästan 2 år. Ni fattar mina tankar... Men jag vill inte gå runt och bekymra mig över "åhhh idag har jag inte bloggat shiiit....". Jag får typ dåligt samvete av det. Och då känns det bättre att bara ta bort den. Men jag har ju delar av mitt liv NEDSKRIVET i bloggen.
Nej jag vet verkligen INTE HUR jag ska göra. Det känns ju inte direkt heller som att ni VILL läsa.
Jag kanske bara låter den va, bara som den är nu och skiter i allt. Jo, men det är väl kanske inte helt dumt. Slänger kanske in nåt inlägg i veckan om hur det går på tävlingar och hur jag och hästarna mår. ELLER så bara får jag nån slags kick och bara bloggar som satan i gatan. Inte troligt tyvär, men möjligt.
VI FÅR SE! är allt jag har att säga nu efter lite tänkande och överväganden.

Kommentarer
Postat av: gissa vem?

Jag tycker du bloggar jättefint!!! :)

Och snart börjar tävlingssäsongen och då blir det mkt kul att läsa om dig o dina fina ponnies...

Dessutom kan du ha den som en träningsdagbok, så slipper du den lilla detaljen.

Nä, blogga på nu - alla vill följa din väg till toppen! Puss från din största Fan.

2012-02-08 @ 22:48:41
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-10 @ 20:15:43
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0