Rubrik?

Hejsan allihopa!
Vet att jag inte bloggat något på HELA veckan, men nu gör jag det. Faktiskt så har jag inte ens rört min data på hela veckan (!!!!!!). DET är ovanligt ska jag säga.
Men nu ska jag berätta lite om veckan:
I måndags skola som vanligt, red Pencez och Lino - Ella vilade.
I Tisdags var jag sjuk, rejält förkyld drogade strepsils och nässpray och ipren hela dagen. Äej inte mysigt! Jag var inte ute nånting då förutom att jag tog in hästarna på eftermiddagen, men jag red inget. Mådde lite för dåligt för det.
I onsdags var jag också sjuk och hemma, men något piggare så jag tog ut hästarna på morgonen och red Ella lite senare. Kände inte att jag orkade mera så Pencez fick vila en dag för mycket. :/ Inte så farligt nu egentligen när det är så fördjävligt KALLT! 18 MINUS! naeeej....  Jag skulle ju ha åkt på träning också på kvällen men somsagt - sjuk. :( Så Julia fick rida Lino på min plats istället.
Hörde i alla fall att han var fin! Kul!
I torsdags tog jag mig till skolan iaf dock väldigt förkyld och ont i halsen. Men nej jag ska inte klaga finns dom som har det mycket värre än mig!
Efter skolan red jag Ella och Pencez och plugggaaa.
IDAG så var jag i skolan, kom hem, red Lino och Pencez, båda var väldigt fina i traven, lite tjafsiga i galoppen, men det är ju typ 20 minus så jag red inte så hårt och intensivt.

I Morgon blir det kick-off med samma gamla vanliga klubb - Stora Wäsby Fältrittklubb. Bästa klubben!
Haha ohmygod, Sheila alltså.... xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pay & Jump?

2012-02-05 @ 16:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0