Drog ner mig till stallet tillslut

Jupp, jag mådde något bättre på eftermiddagen och tog mig ner till stallet tillslut iaf, mockade en box och gjorde mat till alla och red Elsibubb. :) Red barbacka och Hon var fin, men jag orkade inte ha så mycket ben så hon fick gå i något lång galopp, men hon var fin i formen. Hon har verkligen lärt sig hur hon ska utföra sina travökningar nu! Heeelt fantastisk är hon jue! Måste nästan filma eller fota nån gång så ni får se. ;)
Mamma tömkörde Pencez och han var fin, men lite bråkig och typ tvärstannade då och då, sen när man smackar på han så bara ruuusar han iväg, vi får träna på sånt helt enkelt! :)
OCH Linosen fick vila today, juste Julia har också blivit sjuk nu... Heheh... Först mamma, sen jag, sen Julia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0