Hej

Hej, jag vet att jag typ inte har en enda läsare här, men jag tänker ändå skriva lite....
Den nyare bloggen jag skapade för några månader sen skapade jag för jag trodde att den här var helt störd + att det laggade hela tiden, men tydligen hade blogg.se problem eller nåt. 
 
Jag tänker inte blogga "på hel tid" här (tog bort matildanavrens.blogg.se), men jag tänker skriva efter tävlingar och sånt och lägga upp filmer, då jag tycker det kan vara bra att utvärdera och se vad man ska förbättra eller ändra på till nästa tävling osv.
 
Det jobbiga jag har tyckt med att blogga är att man måste typ uppdatera hela tiden o man vill ha några läsare och det känns ju lite meningslöst att skriva massa tråkiga inlägg om vad jag har gjort idag varje dag. Det kanske man kan göra OM man har några riktigt BRA inlägg att komma med i veckan, men jag har varken ork, tid eller lust att göra sånna som man får läsare på så därför väljer jag att avstå lite från "riktig" bloggning. 
 
Från och med NU blir det i princip bara hästinlägg om tävlingar och träningar eller deras status osv. Om det inte skulle ske ett mirakel och jag ändrar mig. Jag skiter i hur lite läsare jag än har här, nu bloggar jag bara för min och hästarnas skull!
 
Pencez de Moy, tävlad upp till MSVA i hoppning med mig.
 
Eldstorm, tävlad upp till MSVB hoppning med mig, *-enstjärnig fälttävlan, NM 2012
 
Marcellino, tävlad upp till LB+5 i hoppning, P80 fälttävlan
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul Matilda :), jag trodde nästan att du slutat blogga. Det hade verkligen varit tråkigt.
Kan du inte lägga ut film på MsvA'klassen? Det vore kul att se. + några msvB starter + lite Eldstorm -film oxå. Kul också om man får se lite från ngn Maria G-träning.

2012-11-17 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0