2013

Saknar 2012, bästa året någonsin!
Men nu är det att ta nya tag som gäller och se fram emot detta år som jag redan har planerat i princip alla tävlingar på framöver. Sedan kommer det ske massa ändringar man får var man klämmer in en speciell träning eller landslagsträff, träningshelger osv och andra ohästiga prylar.
 
Vad som känns mer än positivt är att idag var jag faktiskt och tränade, riktig träning på svettis och fläskis, typ jympa/core/allting/hela kroppen träning. Känns riktigt bra! Nästa gång intar jag nog löpbandet, min kondition är inte den bästa. 
 
Och ännu en rolig sak är att jag i onsdags hoppade Ella för första gången sedan 14 juli!  Det känns riktigt lovande, hon var stark men lydig och var verkligen sugen. Vilken amazing känsla att hoppa henne igen, väldigt lågt dock, men känslan var hur bra som helst och jag kunde se avstånd igen! Jag har riktigt svårt för det på Lino som jag hoppat mest senaste tiden. Hoppas det kommer på honom... 
 
 
2013 siktar vi ännu högre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0