Response to comments

Maria  ([email protected]) om Tävling idag!!!:
Vem är Bellan? (svara gärna i ett inlägg;)
__________

Svar: Bellan är min lillasyster som är 11 år gammal och väldigt liten så hon kan rida dom små pownisarna! :)
___________________________________________________________________________________________
matilda om Tävlingsresultat:
Såg jättefint ut hela tiden! :D Kul att du börjat blogga igen. :)

Förresten, på dina länkar står de ju mitt namn och min FÖRRA blogg, www.tildise.blogg.se, om du vill skulle du gärna kunna få ändra de till www.matildanerell.devote.se ;) hihi! <3
________
Svar: Tack så jättemkt! jaa jag orkade inte med bloggning ett litet tag där ;)
Ja gud ja såklart jag ändrar det nu! Bra att du påminde jag hade glömt bort det... :P <3
___________________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0