Svar till Matilda

matilda om Ej haft tid och lust:
Jag måste bara fråga en gång till.. på dina mountain horse stövlar, har du regular - regular på dom och storlek 37 ?
Jag provade dom och dom var lite långa i skaftet annars helt perfekt, men vet du om dom sjunker i skaftet? Vissa säger att dom gör det. Har dom gjort det på dig? Kan du visa en bild på när du har på dig dom och typ "närbild"? :)
och en grej till, var dom väldigt stela i början och fick du typ lite skavsår av dom men sedan blev dom mjuka? :) 
Måste ju vara noga när man köper nya stövlar, haha! ;) <3
SVAR:
Jag kollade nu och det står regular/narrow. stl 37. Dom jag provade där i butiken vet jag inte var det var för storlek men dom var iaf 2 cm smalare så dom kanske var typ regular bara elr nåt? ;) Ja dom har ju sjunkit lite och det är veckit där nere, men jag tycker att det var bra att dom sjönk lite annars hade dom vart jättelånga! eehh joo jag kan väl ta nån bild nu då! :)
glömde göra rent dom efter lag-sm jaaa....



Kommentarer
Postat av: matilda

Tack tack! <3

2011-09-28 @ 13:23:15
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0